الاثنين، مارس ١٠، ٢٠٠٨

أحــبــبـتــه


أحــبـبـتــه

فتخللني هــــــــواه

فـعـشـقـتــه

فأصبحت لا اقوى على العيش دونه

أشعر بحبه في كل نبضة من قلبي
ويأخذنى شعور غريب بالإطمئنان
وأنا معه
فأصبح كالطفلة المتمسكه
بدمية لا تود تركها

فلا أشعر بزمن
وأنا معه
فأريد حينها من ساعات العالم
كلها أن تتوقف
أن يتوقف بنا الزمان

أحببته
فشعرت به حتى فى صمته
فأصبحت اشعر بما يدور بداخله
وإن لم يتكلم

فلم اعد ارى سواه
حتى وهو غائب عني
وإن بعدا المكان
فقد
أصبح محفورا
بقلبي
ملامحه رسخت بداخلي



حلم جميل
أصبح واقع أجمل أعيش فيه

وعندما اكون غارقة فى النوم

استيقظ فجاءة

على صورته أمام عينى
لا تغيب

على صوته في أذني

وكأنه بجانبى

لم يغادر

ولو للحظة

وعندما أشاكسه

أشاكسه حبا فيه

قربا له

شوقا إليه

ويأخذنى الحنين إليه
وهو معى


أشتاق اليك كل لحظة
حتى وانت معي

فأنت من تمنيت أن
أظل بجانبه

لآخــــــــــــــــــــــــــــر
الـــعـــمـــــــــــــــــــــــــر

إليـــك يا من أصبحت مـــــنــــــــي

إليـــك يامن أصبحت عـــمـــــرى

إليك تلك الكلماتـــي

لعلها تصف ولو شيئا بسيطا

مما

بــداخـــلـــــي

أحــبــــــــــــك

هناك ١٤ تعليقًا:

Menas يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
♥ BaToOoT ♥ يقول...

عااااااااااااا
انتى عارفانى عيل نكد
وبتأثر من الحاجات دى
الله يسامحك
عاااااااااا
طب منديل سلف لحسن احنا هنا صيفنا عاااااااااا ومش فى كم
احم احم
ايه ده ياواد انت ياواد
عااااااااا
يخرب عقلك
ماشاء الله
انا حاسه اوى باحساسك
واحساسك واصل اوى من كلامك
دخل قلبى اوى
عااااااااااا
وحاسه عشان حاجه كمان
احم احم
ماعلينا
ههههههههه
انتى فاهم بقى
ربنا يخليكو لبعض ياااااارب
ويخليكو ليااااااااا
وانا برضه اللى حماته مش طنطن
ماليش فيه انا بقى هه
اما مش راجع لكو مصر دى تانى
عاااااااااا
كان نفسى اوى اكونمعاكو وانتى عارفه اد ايه منت بتمنى اليوم ده اوى
بس خيرون ان شاء الله
علىف كره لمعلوماتك
انتى مخطوبه فى نفس يومى بس بعد بشهرين
يعنى انا لما يكون عدى على خطوبتى 3اشهر يكون عدى عليكى انتى وسيد شهر
مبروك حبيبتىىىىىىى
مبروك سيد
ياااااااارب ديمن سوا لاخر العمر
واشوفك مبسوطه اوى كده زى مانا حساكى

كنت فين ياسيييييد من زمااااااان
دى كان منكد عليا عااااااااا
هههههههههههههه
لالا عيب عليكو محدش يفهمنى صح
وحشتينى منوستى
انتى عارفانى مش بعرف ارد على الكلام
بس بقول اللى جوايا وخلاص
عشان بس مش تقولو حرمتكو من حاجه
اتخطبت وانا بعيد ومش حضرت خطوبتى
ومش حضرت خطوبه بنتى
عاااااااااااا
بس ان شاء الله ربنا يعوض عليا الفرحه اللى فاتتنى
ولما ارجع افرح افراح كتيره بقى
هه
سييييد
تتعالى هنا
خد بالك اوى من منوستى
انت عارف هيا عندى اد ايه
وانا عندها اد ايه
وانتعارف انا حماتك مش طنطن
طنطن مش بتعرف تبقى حما اصلن
هههههههههه
انا بقى بعرف
هع هع
ربنا يباركلو فيكو وفيا
هههههههههه
وربنا يخليكو لبعض وليا
ههههههههه
مانا كده كده وراكو وراكو
مش بيهمنى حتى لو بينا بلاد
بحبك منوستى ووحشتينى جدددددن
فى رعايه الله قمررررررررى
ماتيجو تزرونى عااااااااا
:)
عارف ياسيد ان ربنا بيحبك انه بعدنى عنكو ههههههههه
اصلى انا مفترى اوى وجبار اسألهم عليا
هههههههههه
انا سلام بقى
فى رعايه الله
موووووووه منوستى
بحبك وحشتينى

♥ BaToOoT ♥ يقول...

ايه ده ده انا لكاك اوى
وانا اللى بقول على كيكو انه لكاااك
سامحنى كيكو
يارب مش تشوف الرد ده
عااااااااااااا
يارب مش يقع الكومننت ده على اللى بعده
هع هع

غير معرف يقول...

ياعم يارايق
بس بجد بجد جمييييييييييييله
احسااااااااس رقيق وصل لي بجد من اول ما قرأتها على طول
ربنا يوقفكم يااااااارب
وأشوفك دايما يارب سعيده
ويااااااااارب الناس تكون شافت الكومنت ده اللى عرفينهم سيييييد
احم احم
فاهمه طبعا
ازيك ياواااااد يابطوط
عامل ايه؟
وحشااااااااااااانى موووت
ربنا يسعدك يارب
وطمننى عليك انت كمان وصل كلااااامك
والاحساس الجامد
انت كمان كلااااااااامك جاااااااااااااامد
وربنا يعسدكم يااااااااااارب ويوفقكم ان شاء الله
وعايزه اشوف الذره الصالحه ان شاء الله



بسمه عادل

mahe يقول...

كل ده عشان سسسسسسسسسسسسسسسسسسس

يالهوى امال لو حلو شوية كنتى هتقولى ايه
احم احم
عموما سسسسسسسسسسسيد فى عيون ميناس غزال احم احم برده بس كبير شوية


الكلام حلو اوى اوى بس هو ملوش فى الرومانسية دى


بس كلمات حلوة موووووووووووت

ربنا يسعدكم يارب ويخليكو لبعض ونشوف عيلكم امييييييييييييين يا ختى


قولو ورايا امييييييييييييييين

عــلاء ســالـــم يقول...

السلام عليكم

كلمات الخاطرة جميله وقوية وعميقة

أما بالنسبه للسيد ومش بأجامله لأنه صديقي
بس هو فعلاً إنسان طيب ويستاهل الكلام دا وأكتر .
ممكن فعلاً يكون ظاهرياً مالوش في الرومانسيه أوي .
بس في باطنه إنسان رقيق وحساس وقلب من ذهب .

ربنا يخليكم لبعض ويملأ بالخير أيامكم .

خالص تحياتي

ثورة يقول...

يخرب بيت الحب واللى بيعمله ف البني آدمين
عااااااااااااا

ايه يا واد ده يا واد
كل ده يطلع منك ؟
صحيح والله
الحب يصنع المعجزات
وينطق أبو الهول شخصيا
والاهرامات الثلاثه كمان

حب ياخويا حب
علموك كده ف بلدك
هع هع

ربنا يسعدك يا رب انت و سيد
ويبارك فيكم وبينكم

دعوة ولية غلبانة الساعه حداشر بالليل يوم الخميس 13 مارس

آآآآآآآآآآآمين

هوندا يقول...

مبروك يامنوس ربنا يجمع بينكم فى الخير

غير معرف يقول...

جميلة قوى و فعلا احساس عالى

الحب جميل قوى

تحياتى

Halawa يقول...

هيييييييييييييييييييييه

ينصر دينك يا أستاذ
سييييييييييييد

أيوة كده
عصر الاضمحلال انتهى
ادينا شحتفة
لا بجد رائع اوي
طالع م الهارت
ههههههههه

سلامنا ليه
فايتك كذه بوست انتي فيييييييييين؟

الأخير هيعجبك
يا بنت الناس الكويسين
خلي سيد يقراااااااه

سلامي للجميع

sakayar يقول...

ربنا يسعدكم يا ميناس بجد
الواد طيب وابن حلال
اوعي تزعليه وخدي بالك منه جامد
ربنا يوفقكم يا عياااااااااال
انا شربت حشييييش يا سعاااااد
ايه ده؟؟؟
هوه انا فين
طيب العوافي بقى
هههههههههه
قولي لأولي ان كيكو مشفش تعليقها
ههههههههههههه

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

شركة كشف تسربات المياه بالرياض

شركة عزل خزانات بالرياض

شركة نقل اثاث بالرياض

شركة نقل اثاث

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

شركة كشف تسربات المياه بالرياض

شركة عزل خزانات بالرياض

شركة نقل اثاث بالرياض

شركة نقل اثاث