الأربعاء، ديسمبر ٠٥، ٢٠٠٧

كـــــــــــــــا ن نــــفـــــســــــي



كــــــــــان نـــفــســـــــــــــي


أبقى معاكى

وامسح دمعتك


بحضـــــــــــني

كــــــان نــفــــــســـــــي


أكون معاكى


وأحضن فرحتك

بقــلـــبـــــــــي

وتحكيلى

وأنا احكيلك


وننسي الوقت

كــــــــــان نفســـــــــي


لما تندهي وتقولي


محتاجلك


أقول أنا اهو


وتبصي تلاقيكى


في حضني أنا

وحشني
صوتك ضحكتك



وحشني أنا

يا ما نفسي


كنت أبقى زى
الطير

اعدي بلاد


و
أجيلك طير


وأقول أنا اهو





يـــا أنـــــــــــا








هناك ٨ تعليقات:

sakayar يقول...

أنا جيت أهو
أولا إيه يا أنا دي؟؟؟
فيه حد يكلم نفسه برضه؟؟؟
هوه الناس اتهبلت ولا ايييه؟؟؟؟
بس يخرب يحرق يولع الواد ده كبر
الضحكة دي اتعلمها من ميييين؟؟؟
ربنا يخليكو ابعض ... أكيد هوه اللي كاتب البوست للجيرل فريند بتاعته صح؟؟؟؟

Menas يقول...

ايوه انا
ايه اللى غيظك
وعلى راي حلاوه هبل فى الجبل
وكله الا انوستى


سكايار روح اللهى ربنا يوفقك فى خطوه تخطوها

Menas يقول...

ايوه انا
ايه اللى غيظك
وعلى راي حلاوه هبل فى الجبل
وكله الا انوستى


سكايار روح اللهى ربنا يوفقك فى خطوه تخطوها

غير معرف يقول...

ايه الكلام الجامد ده
بجد جاااااااااااااامد
واسلوب جميل جدا جدا
وكلنا نفسنا نقولها كده واكتر من كده
سيبينك انت بقى يا جميل تعبر عننا
بالاسلوب الجميل والجامد ده
ربنا يرجعها لينا تانى بألف سلامة

بسمة عادل

Halawa يقول...

حلو قوي البوست ده
مانو هانم بجد
مكنتش خدت بالي منه


بجد صادق
باين قوي

الحتة دي عجباني قوي

كــــــــــان نفســـــــــي
لما تندهي وتقولي
محتاجلك
أقول أنا اهو
وتبصي تلاقيكى
في حضني أنا


وأحب في نهاية البورنامج
أسمع أغنية الفنان القدير حسن الكحلي
أنا آهوووووووو

ههههههههه

تحياتي

Menas يقول...

الباشا الكبير كبير
ههههههههههههههه

اعمل ايه بس فيك يا حلاوه ما انت اللى بطلت تعدى انا مالى بقى؟؟

بطلع .......... برضه

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

Unknown يقول...

شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

شركة كشف تسربات المياه بالرياض

شركة عزل خزانات بالرياض

شركة نقل اثاث بالرياض

شركة نقل اثاث