الجمعة، ديسمبر ١٤، ٢٠٠٧

بطوط وسكايار


الدنيا ربيع والجو بديع قفلى على كل الموضوع


هي هي هي

انا فرحانه موووووووووووووووووووووووووووت

انا مبسوط اوووووووووووووووووووووووووووووووووى


مبرووووووووووووووووووووووووك بطوطتى

مبروووووووووووووووووك يا سكايار


انا بجد مش مصدقه اخير الموضوع بقى حقيقة

ياااااااااااااااه امتى تيجى يا بطوط

انا بتخيلك من دلوقتى فى الفستان

وسكايار باشا بالبدله


بجد بجد انا فرحان

تعرفى انا صليت ركعتين شكر لربنا

يلا يا بطوط

غنى

مالى طب مالى ونا مالى

وكملى بقى زى ما قلتلك

ههههههههههههههههههههههههههههههه

عقبلكم كلكم يارب


بجد انا فرحان

لان انتم الاتنين تستهلوا بعض

وانا كان نفسي من زمان تبقوا من نصيب بعض

بجد شكرا يارب

سكايار حطها فى عنينيك وقلبك واقفل عليها

بطوطتى تستحق كل حاجه حلوه

وبرده يا بطوط خدى بالك من سكايار ده اخويا برضه


انا عارفه انكم هتاخدوا بالكم من بعض

بجد ليقين اوى لبعض

ربنا يباركم ديما ديما


هي هي هي

جانا العيد اهو جانا العيد

بجد خبر جه فى وقته

انا من كتر الفرحه عندى هستيريا ضحك

كل الللى فى البيت بيقولولى ايه الهبل اللى انتى فيه ده

وكلهم هنا فرحانننننننين اوى وبيقوللكم انتوا الاتنين مبروووووووووووك

من انس لحد ماما


جه اليوم اللى هيتنفذ فيه كلااااام استاذ صلاه

هأو

كركركركر


تخيلوا كده بطوط عروسه

يااااااااااااااااااااااااه


سندريا جالها الملك خلاص

وهتركب معاه


سيسجل التاريخ يوم14/12/2007



هتبقى عروسه قمر


الحياة بقى لونها بمبى

وبطوط وسكايار

جمبى

ههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يوفقكم ويباركم يا رب

كفايه صح

انا لو عليا هفضل اكتب لانى مبسووووووووووووووووووووط اوى


هناك ٢١ تعليقًا:

ثورة يقول...

لولولولولولوىىىىىىىى

وادلع يا رشيدي على وش الميه
سيب شعري وامسك إيدي على وش الميه

البحر بيضحك ليييييييييه واني نازله ادلع أملى القلل

أبوكي مييييييين يا صبيه وساكنه فيييييين يا عنيا
لأروح لأابوكي من النجمه انا ليا معاه كام كلمه

♥ BaToOoT ♥ يقول...

هههههههههههه
انا اول تعلللليق
سبقتيك ياكيكيو
هأأأأأأأأأأاو
شوكررررررررررن حبيبتى منوستى
مانتحرمشى منكككككككى
والله يبارك فيييييييييييكى
عقبالك ياقمرررررررررررى
وانا اللى اشيلك فستاااااااااانك
مش لاقى حاجه تانيه اقلهاااااااااا
من كتر اللى جواياااااااااااااا
بحبببببببببببببك
وماتحرمش منكككككككككككى
ولا سكايار يتحرم مننننننننننننننننك
لو عملك اى حاجاه قوليلى وانا هبهدلهووووووووكلك
ده انا الطوووووووووويل برضه

ثورة يقول...

هههههههههههههههههههه

عدي كويس يا ماما

طلعي صابعك الطوييييييييل
وصابعك السبابه

واحد اتنيييين

ايوه شاااطرة

بطلع لساااااااااني

♥ BaToOoT ♥ يقول...

هأأأأأأأأأأأأأأأأأو
نيااااااااااااااااااااع
العب فى التيييييييييييييييين

غير معرف يقول...

الهي اشوفكم عاقلين يااااارب
العيال اتهبلت يا عينيي من الصدمة
انا دخلت خلسة كده وانا في ايمدج عندي فرح قلت ادخل اشوف آخر الهسس اللي حصل للعيااااال ههههههههههه
ربنا يخليكم ليا ههههههه
بس ايه اختي رسمي؟؟؟ فيه واحدة برضه يبقى اسمها رسمي؟؟؟؟ هعهع
يلا عقبالكم وسلامي للشعب وقولي لأنس معادش له دعوة ببطوط لأحسن آجي أكله
هههههههههههههه

غير معرف يقول...

بجد الف مليون مبروك لبطوط ولسكايار
وربنا يوفقهم ويسعدهم دايما يارب
ومع كل الكلام اللى انتى كتبتيه ياميناس برده الفرحه جوانا اكبر بكتييييييييييير
ربنا يارب يسعدهم

بسمة عادل

mahe يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
mahe يقول...

مبروك مبروك مبروك مبرووووووووووك عليكم وعلينا

مبروك مبروك مبروك مبروك يا ناسنا واهالينا

يارب كتر افرحنا يارب بسكايار وبطوط فرحنا



الف الف مبروك ليكم عليا اوزع الشربات باديا بس لما تيجواااا
انا عندى كام بطوط واخويا الكبير سكايارو



لولولولىىىىىىىىلولولولىىىىىىىىىى عقبال الجميع
اهى بطوط فكت العنوسة اللى موجودة فى البلد


ربنا يارب يخليكم لبعض

امييييييييييييين

Menas يقول...

بطوط
مايل وحدف منديله كاتب على طرفه اجيله

تحت الشجر يا بطوط يا ما كلنا الموز

Menas يقول...

سكايار
وانتى بتدعى يون الوقفه ادعي يمكن ربنا يستجاب لك ونعقل
كركركركركر

مش عجباك رسمى نغيرها

اما بالنسبه لانوس
فعمره ماهيسبهالك ابدا
هأو
وابقى ورينى هتعمل ايه

وبعدين ده هيبقى جوز بنتك
هع هع هع
رد ورينى
هههههههههههههههههههههههههههه

Menas يقول...

عقبالك يا بسوم يارب
ونفرحك بيكى قريب

وهجبلك الطلبه كلهم يحضروا الفرح
هههههههههههههههههه

Menas يقول...

طبعا مهموهتى وثورتى مش محتاجين رد غير
روحوا الهى افرح بيكم قريب
قولوا آمـيـــــــــــن

الأستاذ يقول...

أنا معرفش العرسان لكن على العموم ألف مبروك وكل سنة وإنتوا كلكم طيبين وعيد سعيد على الكل إن شاء الله
تحياتي

♥ BaToOoT ♥ يقول...

ابعتيييلى باسورد مدونتك اوف لاين ضرورى
وشوفى الموضوع الجديد اللى عندىى
ومستناياااااااكى

Menas يقول...

انا بطوط بس بجرب حاجه
هع هع

Menas يقول...

الاستاذ شرفتنا بجد

والعرسان مش غرب ومدونتهم عندنا

Menas يقول...

ايه يا بطوط البلطجه دى

انت بلطجى اه
انا بلطجى لا
كركركركر

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

شركة كشف تسربات المياه بالرياض

شركة عزل خزانات بالرياض

شركة نقل اثاث بالرياض

شركة نقل اثاث

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

شركة كشف تسربات المياه بالرياض

شركة عزل خزانات بالرياض

شركة نقل اثاث بالرياض

شركة نقل اثاث

Unknown يقول...

شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض