الأحد، مارس ١٨، ٢٠٠٧

لا تعليق


يااهلا
انا مش عارفه انا بكتب البوست ده ليه؟
واول مرة اكتب بوست من غير ما يكون فكرة في دماغي
بس بجد انا مضايقه ليه معرفش
او يمكن عارفه بس بستعبط بس بجد مضايقه جدا
هو انا ........
ممكن يكون مكان النقط دي مثلا كلمة غبيه
على فكرة انا كنت هاعمل زي سكايار وقلت مفيش داعي ابين اني زعلانه
بس
اهو بلوجتى وبرحتي بقى
محدش يهتم بالهبل ده
اهو افضفض مع نفسي احسن ما اطق
الهانم الاولى مبتردش
والتانيه برضه زيها
ربنا يخللهم النوم
حتي مش عارفه اقول اللي عايزاه!!
عارفين لما تعزوا حد وتخافوا ليكون زعلانه منك
وتحاول تتاكد بس يمكن غصب عنى زززززز كتير شكلى نحله ولا ايه ؟
يارتنى عارفه اكتب اللى جوايا
بس للأسف للأسف مش عارفه
والله ما بحب الكآبه
بس يمكن طبيعه في الانسان انه بيميل للكآبه بسرعه
ويا سلام لما حد ياخد فكرة عنك وخلاص يخليها اساس
والله لو وقفت على شعر راسي برضه مش هتتغير
ويا سلام اكتر لو الناس دى....
انا مش شايفه اني صعبه الفهم
انا قلبي كتاب مفتوح أو بمعنى آخر أنا كتاب مفتوح
ايه الهبل اللي بقوله ده
يلا اه اتقال
وخلاص

هناك ٩ تعليقات:

sakayar يقول...

أعلق وأمري له ...مش عارف ليه لغيتي البوست اللي فات ..بس كان حلو...أما بالنسبة للبوست الجديد ...جميل إن الواحد لما يحس إنه عايز يكتب يمسك الورقة والقلم أو الكي بورد ويبدأ ف الكتابة بدون ما يفكر أنا هكتب إيه أو ليه ...المهم إني محتاج أفضفض وأكتب
أما ما يدور في العقل من غضب أو زعل أو حزن ... ف ده بيحمل طريقين:
الأول تعب النفس: و علاج النفس علاج أرضي ... يعني أكل أو شرب أو ناس ..كل ده من الأرض
الثاني: تعب روحي : وده مالوش حل غير غذاء من السما: وده بتقوية العلاقات مع ربنا ...لإنه الوحيد اللي يقدر يعالج الروح

دكتور مستكنيص يقول...

أوعي تكتمي جواكي حاجة صدقيني أحلي حاجة في الدنيا ان اللي ييجي علي بالك تعمليه واللي تحبي تقوليه تقوليه ومفيش اي مشكلة المهم انك متضايقيش نفسك وصدقيني ده اكتر حاجة عاجباني في موضوع البلوجات شايفه ساحة فضفضة لزيزة جدا اما بخصوص موضوع زعلك فانا اعتقد انه جايز يكون الناس مشغولين او فيه اي ظروف والرسول عليه الصلاة والسلام قال التمس لاخيك سبعين عذرا فحاولي تلتمسي ليهم عذر وغير كده او كده كمان بشكل عام لو حد مزعلك متاخديش كل ده علي اعصابك ومتضايقيش نفسك
صدقيني كتير بيبقي سبب زعلنا هو طريقة تعاملنا مع الامور مش الامور نفسها

3ashe2elro7 يقول...

لو كنت يوم مهموم
فضفض و ارمى الحمول
الكتاب المفتوح لازم يكون مفهوم
شيلى الاوهام التانيه دى من دماغك
و اللى فاهم غلط يبقى ذنبه مش ذنبك انتى
علشان تعرفى تعيشى

♥ BaToOoT ♥ يقول...

انا جه

انا صحى من النوم اهى ياهانم

طيب ككنت تتطلبى على تليفون البيت

مانتى عارفه هو فى الاوضه

يعنى هيصحينى لو الموبيل سيلنت

ولا ايييييييييه؟؟

عمومن انتى عارفه انامعاكى وجمبك دييييييمن

ماااااااااشى

ومعلشى عالتاخير الكمبروتور كان خربااان

وانا جه اهوووووووو

وديييييييييمن معااااااااااااكى

وجمببببببببببببببببببببببك

لالا فعلن فعللللللللن

هبل هيييييييل

ايه ده

هوا نت نمت وصحيت تانى ولا ايه؟؟

عمومن انتى عارفه

كلامنا اتكملناه

بس بثبت حضور هنا بس

عشان مش تقولى ربنا يخلى لنا النوووووم

ده انت ابو النوم اصللللللللن

peace

منوس

Menas يقول...

بالنسبة لسكايار
مجبر آخاك لا بطل
ده على اساس دخلة كلامك

وبجدتوشكر

وبالنسبة للبوست اللي فات انا رجعته تاني

اما مستكنيص
فكلامك فعلا صح

عاشق بقى
انا كنت اظن انه مفهموم بس كلمتك دى هتخلينى بجد اخد بالي عشان لو مش مفهموم احاول اخليه مفهوم

بطوطه هانم
شكرا على اثبات الحضور
كنتي هتتخدي غياب
هههههههههههههههه

الخيط الرفيع يقول...

مالك خير في ايه انا مش فهمه حاجة خالص
بس بصي علي كل حاجة من زوايا كتير مش زاويه واحدة
وكمان لو عيزة تفضفضي قولي وأكتبي كل حاجة تيجي علي بالك ولو احنا ماسمعناكيش مين هيسمعك
بس لازم تعرفي ايه سبب الزعل عشان تحلي الموضوع من الجذور
خلي بالك من نفسك
انا بردة كلمتك النهاردة كنتي نايمه

كائن نورانى يقول...

ايه يا مينس خير

مالك حببتى؟؟

بصى اقلك على الحل ركعتين والله باليل واتكلمى مع ربنا وفضفضى وعيطى براحتك
وسيبك من البنى ادمين

بجد ربنا هو الى تفضفضى معاه وهترتاحى راحه ملهاش اخر

sakayar يقول...

لا شكر على حاجب يا عم الحاج ... بس انت ابقى ذاكر

-_- يقول...

زي عنوان الموضوع

لا تعليق

!!